środa, 14 maja 2014

10 zasad zdrowego życia, moje postanowienia

Jestem osobą aktywną fizycznie, trenuje tenisa ziemnego. W tamtym roku trenowałam dużo, jednak na chwile obecną w tygodniu mam 3-4 treningi po godzinie. To jest zdecydowanie za mało, żeby chcieć coś osiągnąć. Moje rówieśniczki trenują 2 h dziennie.
Od momentu kiedy moja aktywność nie jest aż taka duża, przytyłam i spadła mi kondycja. Trudno mi się poruszać po korcie i nie wytrzymuje długich meczy. Jest to dla mnie wielki problem, ponieważ kocham grać w tenisa i chciałabym dawać z siebie więcej, niż teraz.
Mniejsza aktywność fizyczna nie jest tylko jedyną przyczyną rozleniwienia się. Ogółem odżywiam się zdrowo, staram się jeść regularnie, jednak uwielbiam jeść słodycze i często podjadam między posiłkami.
Postanawiam wprowadzić zasady swojego odżywiania i zmienić się.
Wakacje są coraz bliżej...dlatego moim celem jest zrzucenie około 7 kg.


Jak chcę zmienić swoje odżywianie? Moje nowe zasady

1. Jem 5-6 posiłków dziennie regularnie co 3-4 godziny
2. Nie podjadam między posiłkami
3. Pije min. 2 l wody dziennie
4. Zero słodyczy, fast foodów, słonych przekąsek
5. Kolacja białkowa z mniejszą ilością węgli, 3 godziny przed pójściem spać
6. Nie spożywam węgli prostych ( biały makaron, pieczywo, pizza, biały ryż )
7. Jem dużo warzyw, w mniejszej ilości owoców
8. Spożywam produkty z niskim indeksem glikemicznym
9. Urozmaicam posiłki
10.Unikam spożywania soli

Oprócz nowych zasad chce zmienić swoją aktywność fizyczną. Oprócz treningów tenisa będę dodatkowo ćwiczyć z Mel B, Ewą Chodakowską, Jillian Michaels, Tiffany Rothe.
Chcę żeby moje treningi były różnorodne i oczywiście regularne.
Wytrwałość i systematyczność po podstawa sukcesu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz