niedziela, 15 czerwca 2014

Mój ulubiony trening domowy

Witajcie!
Od jakiegoś czasu przeszłam na trening w domu. Staram się go wykonywać 3-4 razy w tygodniu. Wiem, że to nie jest dużo bo wiele dziewczyn ćwiczy trening domowy codziennie, ale ja postanowiłam dodatkowo biegać i chcę żeby plan treningowy wyglądał tak, że 1 dzień bieganie 30-40 minut, 2 dzień trening w domu i tak na zmianę + oczywiście dzień przerwy. 
U mnie wysiłek fizyczny dzienny będzie na wysokim poziomie, ponieważ jeszcze trenuje tenisa. Tak, zastanawiacie się czy to nie za dużo? Nie, bo mój organizm przyzwyczaił się do takiego wysiłku fizycznego. Dobra, o tym więcej w następnym poście a teraz przejdźmy do rzeczy :)

JAK UKŁADAM MÓJ ULUBIONY TRENING ?



Oczywiście zaczynamy od rozgrzewki:



Na boczki:

 


Później coś na nogi:




(aktualnie nóg z mel b nie ćwiczę)

Na pośladki:




Na brzuch:





Rozciąganie:


Oczywiście to nie jest tak, że robię wszystko naraz. Mieszam te filmiki, wybierając po 1/2 na daną cześć ciała. Spróbujcie i dajcie znać :)

2 komentarze: