wtorek, 27 maja 2014

Pieczone jabłko z serkiem wiejskim

Z góry chcę przeprosić, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu. Mam dużo nauki, coraz więcej trenuje i ciężko mi wszystko pogodzić, po za tym ciągle byłam w trasie po turniejach.
Przejdźmy do rzeczy! Dzisiaj długo myślałam co zjeść na 2 śniadanie. Nudzi mnie powtarzanie tych samych dań w kółko. I wymyślałam... dzisiaj w poście przepis na pieczone jabłko z serkiem wiejskim, cynamonem i orzechami.


Składniki na jedną porcję:

1 słodkie jabłko
serek wiejski (ja dałam do porcji 3 łyżki)
cynamon
orzechy włoskie (około 15 g)
migdały w płatkach (1 łyżka)
stelwia (2 łyżeczki)

Sposób wykonania:

Myjemy jabłko i odcinamy od niego górną cześć. Środek wycinamy nożem, żeby powstało miejsce na warsz. Serek wiejski łączymy z orzechami, płatkami migdałów dodajemy do tego stelwie oraz łyżeczkę cynamonu i mieszamy. Wypełniamy jabłko farszem i zamykamy.
Następnie wkładamy do rozgrzanego piekarnika o temp. 180 stopni. Pieczemy około 25-30 minut. Wyciągamy gdy jabłko będzie już miękkie. Smacznego!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz