poniedziałek, 5 maja 2014

Dlaczego nigdy nie potrafiłam prowadzić regularnie bloga?

Witajcie,
Ciągle powtarzałam sobie, że zaczynam pisać bloga. Nigdy mi to nie wychodziło. Oczywiście,że trzeba się w końcu przełamać, bo pisząc coś rozwijamy siebie. Początki bywają trudne, szczególnie jak jesteś nowy i zaczynasz od zera. Żeby coś osiągnąć w życiu musisz być wytrwałym, jednak ja nie potrafiłam się przełamać. 
Jednego dnia miałam wenę i potrafiłabym dodawać cały czas posty, a później przez kolejne tygodnie nic. Pisanie bloga o zdrowym stylu życia, motywuje mnie.
Będę chciała dodawać posty regularnie min. 3 posty w tygodniu.



O czym będę pisać?
Moim głównym tematem bloga będzie zdrowy styl życia. Będę dodawać, różne przepisy na zdrowe posiłki z których sama korzystam. Ogólnie będę chciała rozwijać swoją i waszą wiedzę na temat odchudzania.

Celem, który chce osiągnąć jest zrzucenie 10 kg. Nie jestem otyła, jednak nie podoba się się moja sylwetka. Źle się czuje w sobie. Po za tym, gdy ćwiczę i zdrowo się odżywiam, dużo lepiej się czuję. Jestem szczęśliwa i mam chcę do wszystkiego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz